Co nového v kauze Lidl, Vašut a francouzská vína


K předchozímu článku musím přidat ještě jedno doplnění. Když jsem ho psal, nedalo mi to a napsal jsem (9.10.) připomínku i na hotline Lidlu, protože pokračování reklamy na zboží, které nebylo k dostání, mi přišlo nesrozumitelné. Okamžitě mi přišla automatická odpověď, že mi děkují, vše postupují příslušnému oddělení a odpověď dostanu v nejkratším možném termínu. Pak se dost dlouho nic nedělo a už jsem myslel, že další reakce nepřijde, nakonec ale 15.10 odpověď přišla a já ji uvádím celou, protože by to mohlo zajímat i ostatní milovníky vína:

Vážený pane,

je nám velice líto a opravdu nás velice mrzí, že nebyl dostatek vín z naší akční nabídky "francouzská vína".

Tuto akci jsme v tomto rozsahu pro naše zákazníky připravovali poprvé. Předpokládali jsme, že plánovaná množství budou dostačující zájmu zákazníků. Bohužel poptávka a kupní síla se velice liší v jednotlivých regionech republiky a tím i zájem o tyto výrobky.

Zájem našich zákazníků předčil naše očekávání a na některých prodejnách došlo k vyprodání zboží. Bohužel akční zboží již nelze znovu doobjenávat. Vzhledem k velkému ohlasu a zájmu našich zákazníků budeme tuto akci do konce letošního roku ještě jednou opakovat.

Věříme, že plánovaná množství budou již dostačující a všichni naši zákazníci budou spokojeni a vyberou si z naší nabídky.

Do té doby si jistě vyberete z široké nabídky stálého sortimentu, anebo z jiných zajímavých tematických akcí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Setkání u vína s profesorem Šamánkem

Teleskové. Kurikanové

Chorvát, Elbling, Veritas a další méně obvyklé odrůdy